tiistai 15. huhtikuuta 2014

If you want to make your dreams come true, the first thing to do is wake up

Voi kuinka ihana onkaan herätä kiirettömään aamuun kun voi pitkien yöunien jälkeen selailla sängyssä vähän blogeja ja syödä rauhassa aamupalan. Henkilökohtaisesti pidän enmmän kyllä töissä aamuvuoroista, koska silloin on koko ilta vielä aikaa tehdä omia juttuja ja ehtii treeneihinkin. Pitkissä työputkissa nää iltavuorot tuo kuitenkin kivasti vaihtelua.


Työelämä on alkanut mukavasti, vaikka aluksi kaikki se vastuu ja uudet asiat jännitti hirmuisesti! Meillä on kuitenkin ihan mahtava työporukka ja apua saa aina tarvittaessa. Musta ehdottomasti tärkein asia työelämässä onkin se ilmapiiri. Sillä on aivan uskomattoman suuri merkitys, vaikka sitä onkin helppo vähätellä. Pitkän ja uuvuttavan työpäivän jälkeen mä lähden hymyssä suin kotiin, vaikka tiedän, että vain muutaman tunnin päästä palaan taas takaisin. Toisin olis jos ilmapiiri olis heikko. Mikään ei syö omaa positiivisuutta pahemmin kun negatiiviset ihmiset ympärillä, mutta mikään ei myöskään tee päivistä parempia kun ihanat ihmiset!


Olin koko viikonlopun töissä mutta yhden suloisen virpojan ehdin aamulla nähdä! Tuntuu ettei siitä olis kun muutama hassu vuosi kun oli vielä itekkin heiluttamassa pajunkissoja. Tällä viikolla mittariin tulee kuitenkin vuosia taas yksi lisää ja lauantaina päästään juhlimaan mun rakkaiden kanssa! ♥ Täytyykin tässä viikolla kehittää vähän illan ruokalistaa, koska mä en tunnetusti ole mikään kauheen luonteva keittiömestari..


Aamupäivän oon hoidellu kaikkia pieniä askareita ja siivosin mm. mun facebook profiilin! Poistin ikivanhoja kuvia ja tarkistelin vähän kaverilistaa. Ketään ei opi tuntemaan facebookin perusteella, mutta oli kiva vähän päivittää sivustoa ajantasalle. Nykyään käytän kyllä koko facea ehkä kerran viikossa, jos sitäkään. 


Tunniksi pääsykoekirjat auki ja äkkiä vielä ostamaan kummipojalle synttärilahjaa ennen vuoron alkua. Huomenna mulla onkin vapaapäivä ja auringon pitäisi paistaa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti