sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

The time you enjoy wasting is not wasted time

Tässä muutamia puhelinotoksia mun viimeisistä lomapäivistä ennen töiden alkua viikko takaperin. Yritin ottaa kaiken irti ja nauttia vapaasta aikataulusta siinä samalla vähän pääsykokeisiin lukien. 

Kahviloissa istuskelua ja jutustelua parhaassa seurassa ♥// Auringonlaskut on ollut tänä keväänä niin kauniita!// Joskus sitä vain tarvitsee juoksulenkin ihanassa ulkoilmassa //Pääsykokeisiin lukua ja ensimmäisiä muistiinpanoja.


Ystävän synttärit ♥!//Random McDonalds ateria. Tää varmaankin kuvastaa sitä lomapäivien ihanuutta. Ruis McFeast-barasta.//Jälleen niin kaunis auringonlasku!//Lauantain drinkit New Yorkissa. Jatkettiin iltaa uuteen Unioniin, joka osoittautuikin aika loistavaksi paikaksi!


Ensimmäinen viikko töitä on nyt takanapäin ja vähän olen kyllä joutunut reipastamaan tahtia. Enää ei torkuteta aamuisin ja illat on lyhyempiä kuin kuukausiin. Mä kuitenkin nautin tästä rytmistä, mikä mun arkeen on palannut. Ensi viikko on töiden kannalta aika stressaava, mutta toivotaan että mä selviän!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti