torstai 19. helmikuuta 2015

When something scares you it means it`s worth it

Nyt ollaan viikossa jo voiton puolella ja vaikka aluksi murehdinkin, niin tää viikko on ollut oikeastaan tosi mukava! Voitin itseni muutaman työjutun suhteen, mikä sai leveän hymyn mun kasvoille. Keskiviikkona tein taas puolestaan jotain, mitä en olis kyllä koskaan enää uskonut vapaaehtoisesti tekeväni. Pelasin nimittäin sählyä ja vielä ihan omasta vapaasta tahdosta! Saattaa kuulostaa hassulta, mutta mulla on sählystä lähinnä muistona ne yläasteen liikkatunnit, kun ketään ei kiinnostanut ja niitä mailoja heilutetiin sinne tänne ihan vaan muodon vuoksi. Menin sitten töissä lupautumaan joukkueeseen, jolla pelataan yksiköiden välinen turnaus huhtikuussa. Keskiviikkona meillä oli ensimmäiset harjoitukset ja hetken kyllä mietin, että mihin sitä on taas lupauduttu. Toisaalta mulla on aina ollut salainen haave osallistua erilaisiin koulujenvälisiin kilpailuihin, mutta eihän meidän lukiosta mitään joukkueita löytynyt, joten ehkä tässä nyt saan sitten toteutettua yhden mun pienistä toiveista ;)


Viime viikkoon mahtui myös paljon! Veljen vanhojentanssit, ystävänpäivä ja laskiainen. Olin aivan innoissani katsomassa vanhoja ja muistelin lämmöllä omaa prinsessapäivää. Se oli kyllä ainutkertainen juttu ja unohtumaton kokemus. Veljen tansseja odotellessa yritettiin napata asukuvat, mutta saatiinkin aikaiseksi vain tämä yksi puolikas. No ainakin siitä näkee hyvin, kuinka lyhyet mun hiukset nykyään on! Leikkasin pari viikkoa sitten ja olen ollut kyllä super tyytyväinen! Helppohoitoiset, terveemmän näköiset ja jotenkin piristävät.


Ystävänpäivänä olin ensin töissä ja illalla katsomassa tyttöjen kanssa Fifty Shades Of Grey. Mitäs siitä nyt sanoisi.. ihan hyvä, mutta parasta siinä on kyllä Love me like you do kappale. Jatkoin iltaa vielä J:n luokse, jossa odotti ihana yllätys! Iso boxi herkullisen tuoksuisia LUSH:in saippuoita. Niistä vois melkein tehdä oman postauksen, koska mielenkiinnolla kyllä testailen näitä paljon hehkutettuja käsintehtyjä herkkusaippuoita. 

Viikonlopun kruunasi auringonpaiste ja terassilla nautitut laskiaispullat! Kyllä se kesä vielä saapuu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti