keskiviikko 6. marraskuuta 2013

My wellies







Tiistai-aamuna käytiin ystävän kanssa Fazerilla kahvilla ennen koulunalkua. Paras mahdollinen aloitus päivälle! Stockmannilla oli ihanan rauhallista ja henkilökunta asetteli sisälle jo joulukuusia koristeineen! Enää ei ole pitkä aika! Mulla on jo toivelistakin pukille valmiina ;)

Nyt kun vettä on satanut oikein kunnolla, olen ollut todella kiitollinen mun kumisaappaille. Jalat pysyy mukavasti kuivana ja lämpöisinä, eikä tarvitse pelätä että kengät menee sateesta pilalle. Mun heiveröinen sateensuoja tosin vähän otti osumaa kun olin menossa treeneihin. Tuuli niin kovaa, että se vain napsahti poikki. Olis vain pitänyt vetää huppu päähän ja juosta, kun kerta treeneihin olin matkalla.

Huomiseksi mulla on varattuna kampaaja. Jotenkin aina näin vähän ennen kampaajakäyntiä tulee sellainen fiilis, että pitäiskö keksiä vähän jotain vaihtelua sille "huonot latvat pois ja vaaleita raitoja" virrelle? En oikeastaan koskaan ole tehnyt mitään radikaalia mun hiuksille. Otsatukan leikkaaminen on ehkä suurin muutos ikinä. No, on mulla tässä vielä muutama tunti aikaa pohtia asiaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti