lauantai 16. marraskuuta 2013

twinkle twinkle






Eilen oltiin juhlimassa Tivolin 2 vuotis synttäreitä ja ehkä siinä samalla vähän omia YO tuloksiakin! Olin tyytyväinen, joten tästä on hyvä jatkaa keväällä vielä loputkin aineet. 

Lupailin aikaisemmin kuvia mun sisustusvimman tuloksista. En mitään kauhean suurta muuttanut, mutta ehkä mieluisin juttu oli noiden jouluvalojen kietominen mun sängynpäätyyn. Oma huonekkin tuntuu paljon tunnelmallisemmalta kun sytyttää vaan tollasia pikkuvaloja ja kynttilöitä, eikä mitään kirkasta kattolamppua. Noi myös valaisee yllättävän paljon. 

Tein kollaasin mun joulutoiveista, mutta laitoin sen odottamaan. Tänään blogeja selaillessa mä kuitenkin törmäsin jo useisiin joulujuttuihin ja toivekollaaseihin, joten ehkei sittenkään ole liian aikaista! Toisaalta, tarkemmin kun ajattelen, jouluun on enää viisi viikkoa! Nyt vois aloittaa sen lahjojen hankinnan, jottei kuukauden päästä ole kunnon paniikki päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti